hiphop

親父だってひとりの男。いくつになっても、ずっとカッコイイままでいたいものである。一度きりの人生なので、オッサンになったとしてもヒップホップが好きならそれでいいだろう。しかし……だがしかし!

海外に「こんなヒップホップすぎる親父はイヤだ」と思わずにはいられない男性がいたのでご報告だ。一体、彼はどんな風にヒップホップすぎるのか。その詳細は次の通りである!

・ヒップホップすぎてヤバい

Instagram に投稿された動画を見てみると……なるほど、これはヒップホップにも程がある。親父は車を運転しながらテンションマックス! それだけならまだしも、助手席の子供に向かってノリノリでちょっかいを出してしまうのだ!!

・いつものこと!?

「やめられない、とめられない、ヒップホップ」といった状態の親父。完全にヤバいとしか言いようがないが、子供は怖がるよりも笑って対応しているので、おそらく「いつものこと」なのだろう。

・真似厳禁

円満な家族に見えるものの、たとえヒップホップが好きだとしても、運転中に興奮するのは事故を招くことになるので真似厳禁。よそ見運転も絶対にやってもいけない。また、音楽のボリュームも控えるようにしよう。

参照元:Instagram @iamqueenzflip
執筆:原田たかし

▼こんなヒップホップすぎる親父はイヤだ

View this post on Instagram

#FlipSongReactions #AnteUp #MOP , #bustarhymes #RemyMa That @conglomerateent intro tho TAG @funniest_15seconds HIT MY MANAGER FOLLOW HIM @kingmil if you have a song request Jukin Media Verified (Original) * For licensing / permission to use: Contact – licensing "contact licensing@jukinmedia.com" 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔺🔺🔺🔺🔺 #GoodMorning While dropping my son to school #AnteUp came on and I went crazy Smh l I'm sorry man & My son is fine it's just MAN O MAN , Had to knock the cereal away 😂😂😂😂 to hyped son My son is FINE LOL I BOUGHT HIM MCDONALDS AFTER LOL 🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺 #lol #hilarious #reaction #funniest15seconds #funniestshitever #crash #Family1st #funny #stupid #bruh #holdvinez #hoodvines #hoodvine #ratchet #ratchetville #Tears #ratchetpeoplemeet #ratchetproblems #Twins #twinz #twin #stupendous #hahaha #funniestshitever

A post shared by Queenzflip Official (@queenzflip) on

▼いつか事故るぞ……

View this post on Instagram

#FlipSongReactions #LilJon #liljonandtheeastsideboyz #IDONTGIVEAFUCK salute to @liljon To request a song please email @itsmrbias@gmail.com or hit my manager 👉🏽@kingmil 👈🏽 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 When lil Jon comes on I go crazy .. I don't care if she's late for work or what, I Go bananas on top of that when you're getting #crunk you can't have water or any beverages lol 🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺 🔺🔺🔺🔺🔺 Oh she made it to work LATE CAUSE I RIPPED HER SHIRT 😂😂😇 just cause we go viral the work don't stop #lol #hilarious #reaction #funniest15seconds #funniestshitever #crash #Family1st #funny #stupid #bruh #holdvinez #hoodvines #hoodvine #ratchet #ratchetville #Tears #ratchetpeoplemeet #ratchetproblems #Twins #twinz #twin #stupendous #hahaha #funniestshitever #funnyinstavid #bronkers

A post shared by Queenzflip Official (@queenzflip) on

▼子供もヒップホップ育ちのようだ

View this post on Instagram

#flipsongreactions #justinbieber #sorry @justinbieber @coogibrand @QueenzflipJr 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 So my son says to me dad I'm running late for school can you give me a ride & can we listen to my kind of music not the craziness I said Ok…. Then he said don't forget you owe me McDonald's a #12 no sauce, eggs or cheese just the steak and onions …. I said ok So as soon as we hit the corner of the school this kid violates me to Justin beiber 😒😒😒 smh lol that's why he ain't do it right lmao but salute to him I love him #Queenzflip #Queenzflipjr 🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺 IF YOU HAVE SONG YOU WANT ME TO DANCE TO OR ANY BUSINESS INQUIRIES HIT MY MANAGER ↗️@kingmil↙️ & SEND A EMAIL TO @itsmrbias@gmail FOLLOW MY TWITTER @QUEENZFLIP #lol #hilarious #reaction #funniest15seconds #funniestshitever #crash #Family1st #funny #stupid #bruh #holdvinez #hoodvines #hoodvine #ratchet #ratchetville #Tears #ratchetpeoplemeet #ratchetproblems #Twins #twinz #twin #stupendous #hahaha #Queenzflip #iamQueenzflip

A post shared by Queenzflip Official (@queenzflip) on

▼なんだかんだ仲良いのか

▼こんな親父はイヤだと思うかもしれないが、仲良し家族っぽい